مقطع کارشناسی ارشد : پژوهش های پیشین درباره عوامل موثر بر رضایت گردشگران ... |
“چنانچه درخارج از هتل سکونت دارید لطفا به این پرسشنامه پاسخ ندهید.”
فرزانه فراهانی
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی
-بخش اول:
جنسیت: مذکر مونث
محل زندگی: چین هنگ کنگ تایوان ماکائو غیره)ذکر فرمایید)———
وضعیت تاهل:مجرد متاهل سایر(ذکر فرمایید)———
گروه سنی : کمتر از ۲۵ ۲۶ -۳۵ ۴۵-۳۶ ۴۶-۵۵ ۵۶- ۶۵ ۶۶ به بالا
تحصیلات: کمتر از لیسانس لیسانس فوق لیسانس دکترا سایر(ذکر فرمایید)———
درآمد سالانه خانوار (قبل از کسر مالیات):
کمتر از ۱۵۰۰۰$ ۱۵۰۰۰$-۲۰۰۰۰$ ۲۰۰۰۰$- ۲۵۰۰۰$ ۲۵۰۰۰$-۳۰۰۰۰$ ۳۰۰۰۰$ به بالا
-یخش دوم:
هدف اصلی شما از سفر به تهران چیست؟
بازدید از بناها و آثار فرهنگی و تاریخی تفریح تجارت دیدار خویشاوندان و دوستان درمانی و سلامتی سمینار و تحصیل
با چه کسی سفر می کنید؟ تنها خانواده و اقوام شریک زندگی دوستان همکاران
در چه نوع هتلی اقامت دارید؟ ۵ ستاره ۴ ستاره سه ستاره غیره(ذکر فرمایید)………….
نام هتل محل اقامت در تهران؟…………………………..
چه قیمتب را برای اتاق )به ازای هر شب یک اتاق دبل و استاندارد) پرداخت کرده اید؟
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
کمتر از ۴۹ $ ۵۰$ تا ۷۵$ ۷۶$ تا ۱۰۰$ ۱۰۱$ تا ۱۲۵$ ۱۲۶$ تا ۱۵۰$ بیش از ۱۵۰ دلار
چگونه رزرو خود را انجام داده اید؟
تلفن فکس ایمیل سایت هتلآژانس مسافرتی دوستان و آشنایان غیره(ذکر فرمایید)……………
چگونه هتل خود را انتخاب کرده اید؟
پیشنهاد آزانس مسافرتی شبکه های اجتماعی(تریپ ادوایزر، فیسبوک، 脸书…) پیشنهاد شرکت مجلات و روزنامه وب سایت خود هتل دوستان و آشنایان تجربه گذشته غیره(ذکر فرمایید)—————
چند شب در هتل در تهران اقامت خواهید داشت؟
۱-۲ شب ۳-۷ شب ۸-۱۴ شب۱۵-۲۱ شب ۲۳-۳۰ شب بیش از ۳۰ شب(ذکر فرمایید————)
-بخش سوم:
خواهشمند است میزان رضایت خود را در مورد هریک از عوامل مطرح شده را با علامت (یکی از اعداد ۱ تا ۵) در ستون چپ و اعلام نمایید.
معیار | سوالات | بسیار راضی ……………………………بسیار ناراضی | |
کیفیت خدمات ارائه شده توسط کارکنان | توانایی کارکنان در فراهم کردن خدمات مورد نظر مشتری | ۵ ۴ ۳ ۲ ۱ | |
توانایی کارکنان در حل مشکلات و شکایات | ۵ ۴ ۳ ۲ ۱ | ||
ظاهر تمیز و مرتب کارکنان | ۵ ۴ ۳ ۲ ۱ |
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-09-29] [ 07:56:00 ب.ظ ]
|