منابع علمی پایان نامه : نگارش پایان نامه ... |
مطابق با جدول (۱۵-۴)؛ سطح معنیداری بین متغیر تعرفه و رضایت مشتری در بازار gsm برابر (۳۰/۴) میباشد که بزرگتر از مقدار (۹۶/۱) است و نشاندهنده این است که ارتباط میان تعرفه و رضایت مشتری در سطح اطمینان (۹۵%) معنیدار است. همچنین ضریب مسیر مابین این دو متغیر برابر (۳۵/۰) است و میزان اثرگذاری متغیر تعرفه بر رضایت را نشان میدهد. بنابراین فرضیه دوم پژوهش تایید می شود. همچنین با مقایسه ضرایب مسیر مشخص است که، کیفیت خدمات از لحاظ میزان تاثیرگذاری بر رضایت مشتریان در رتبه سوم قرار دارد.
( اینجا فقط تکه ای از متن فایل پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
فرضیه سوم: بین توجه به مشتری و رضایت مشتری در بازار gsm رابطه وجود دارد.
نتایج خروجی معادلات مدل مفهومی برای رابطه بین توجه به مشتری و رضایت مشتری در بازار gsm در زیر داده شده است.
جدول ۱۶-۴٫ خروجی رابطه بین توجه به مشتری و رضایت مشتری
مسیر | ضریب مسیر (β) | عدد معنیداری (t-value) |
|
از متغیر | به متغیر | ||
توجه به مشتری | رضایت مشتری | ۳۲/۰ | ۵۸/۳ |
مطابق با جدول (۱۶-۴)؛ سطح معنیداری بین متغیر توجه به مشتری و رضایت مشتری در بازار gsm برابر (۵۸/۳) میباشد که بزرگتر از مقدار (۹۶/۱) است و نشاندهنده این است که ارتباط میان توجه به مشتری و رضایت مشتری در سطح اطمینان (۹۵%) معنیدار است. همچنین ضریب مسیر مابین این دو متغیر برابر (۳۲/۰) است و میزان اثرگذاری متغیر توجه به مشتری بر رضایت را نشان میدهد. بنابراین فرضیه سوم پژوهش تایید می شود. همچنین با مقایسه ضرایب مسیر مشخص است که، توجه به مشتری از لحاظ میزان تاثیرگذاری بر رضایت مشتریان در رتبه چهارم قرار دارد.
فرضیه چهارم: بین تصویر ذهنی از شرکت و رضایت مشتری در بازار gsm رابطه وجود دارد.
نتایج خروجی معادلات مدل مفهومی برای رابطه بین تصویر ذهنی از شرکت و رضایت مشتری در بازار gsm در زیر داده شده است.
جدول ۱۷-۴٫ خروجی رابطه بین تصویر ذهنی از شرکت و رضایت مشتری
مسیر | ضریب مسیر (β) | عدد معنیداری (t-value) |
|
از متغیر | به متغیر | ||
تصویر ذهنی از شرکت | رضایت مشتری | ۴۶/۰ | ۱۸/۶ |
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-09-29] [ 07:56:00 ب.ظ ]
|