دانلود منابع تحقیقاتی : تحقیقات انجام شده با موضوع : تاثیر بازاریابی رابطه ... |
برای فرضیه اصلی تحقیق مدل معنی داری بدست آمده است. سطح معنی داری بدست آمده برای تاثیر متغیر اعتماد سازی بر روی رضایت مشتریان، کوچک تر از پنج صدم می باشد، که به همین دلیل، با اطمینان ۹۵ درصد فرض H0 رد و فرض H1تایید می شود و این تاثیر معنی دار می باشد، در نتیجه فرضیه تحقیق پذیرفته می شود. شدت تاثیر برابر ۲/۶۳ درصد می باشد، با توجه به علامت بتا مشاهده می شود که جهت این تاثیرمثبت می باشد. ضریب تعیین نیز برابر ۳۹۹/۰ می باشداین به این معنی می باشد که متغیر اعتماد سازی حدود ۴۰ درصد
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
تغییرات متغیر رضایت مشتریان را پیش بینی می کند.
۲- تعهد بانک ملی درارائه خدمات بر رضایت مشتریان بانک ملی بندرانزلی تاثیر مثبت می گذارد.
تعهد برروی رضایت مشتریان بانک ملی تاثیر نمی گذارد :
تعهد برروی رضایت مشتریان بانک ملی تاثیر می گذارد :
نتیجه | سطح معنی داری | بتا | ضریب تعیین | شدت رابطه | |
تایید فرضیه | ۰۰۰/۰ | ۴۸۴/۰ | ۶۹۶/۰ | مقدار ثابت | |
۰۰۰/۰ | ۶۹۶/۰ | اثر تعهد بر رضایت مشتریان |
جدول۴-۱۵) آزمون رگرسیون بین تعهد و رضایت مشتریان
برای فرضیه فرعی دوم تحقیق مدل معنی داری بدست آمده است. سطح معنی داری بدست آمده برای تاثیر متغیر تعهد بر روی رضایت مشتریان، کوچک تر از پنج صدم می باشد، که به همین دلیل، با اطمینان ۹۵ درصد فرض H0 رد و فرض H1تایید می شود و این تاثیر معنی دار می باشد، در نتیجه فرضیه تحقیق پذیرفته می شود. شدت تاثیر برابر ۶/۶۹ درصد می باشد، با توجه به علامت بتا مشاهده می شود که جهت این تاثیرمثبت می باشد. ضریب تعیین نیز برابر ۴۸۴/۰ می باشد این به این معنی می باشد که تعهد حدود ۴۸ درصد تغییرات رضایت مشتریان را پیش بینی می کند.
۳- ارتباطات بر رضایت مشتریان بانک ملی بندرانزلی تاثیر مثبت میگذارد.
ارتباطات برروی رضایت مشتریان بانک ملی تاثیر نمی گذارد :
ارتباطات برروی رضایت مشتریان بانک ملی تاثیر می گذارد :
نتیجه | سطح معنی داری | بتا | ضریب تعیین | شدت رابطه | |
تایید فرضیه | ۰۰۰/۰ | ۴۰۴/۰ | ۶۳۵/۰ | مقدار ثابت |
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1400-09-29] [ 08:15:00 ق.ظ ]
|